Olen aina ollut taiteilijasielu ja nyt päätin alkaa jakamaan omia ajatuksiani taiteesta ja muusta myös muille kanssaeläjille. Tämä blogi on ensimmäinen taidonnäytteeni ja ajattelin kertoa ensimmäiseksi siitä, kuinka päädyin tällaiseen sivupohjaan.
    Vaalenpunainen on yksi suosikkiväreistäni. Se on naisellinen, rauhoittava, sensuelli ja ennen kaikkea SÖPÖ väri. Se sopii luonteeseeni kuin mansikkahillo leivokseen. Kuva Yatta-herroista paljastaa myös paljon omasta mielenkiintoisesta ajatusmaailmastani. Olen aina pitänyt pienistä aasialaisista miehistä, ja Yattan katselu kuuluu jokapäiväiseen tapahtumarikkaaseen arkeeni. Olen itse pitkä ja sorja nuori nainen, jonka takia varmaan vastakohtahakuisuudesta johtuen olen pitänyt pieniä, kireisiin vaatteisiin pukeutuvia ukkeleita eroottisina ja mystisinä olentoina. Outoa vai mitä? <3
    Olen jo löytänyt oman elämänkumppanini. Hän on 42-vuotias Hing Pang Piu. 153cm ja 32kg. Vaikkemme osaa kommunikoida kuin elekielellä on elämä luistanut kuin rasvattu salamimakkara. Vai miten se nyt olikaan. En ehdi nyt kirjoitella enempää, koska minun pitää lähteä töihin :/. Työpaikastani arvovaltaisessa asemassa Japanilaisten maahanmuuttajien assistenttina kuulette myöhemmin enemmän. Se on moro!